TRYB JASNY/CIEMNY

Chwytliwy tytuł wpisu na bloga😲 Kilka wzorów dla Ciebie...

Jak nie utonąć w morzu treści i dać się znaleźć wujkowi Google? Dzisiejsza #copyśroda będzie dniem blogowych rozmyślań. Jak konstruować nagłówki, aby miały branie? I dlaczego nagłówki to nie wszystko?


Konkrety, konkrety, konkrety

To, co dobre dla wyszukiwarek i prawdziwych odbiorców, to konkretna wiedza. Ktoś czytając Twój wpis, musi czuć, że nie jest to tylko jedna z wielu treści, która przeleciała mu dzisiaj przed oczami. Żeby zapadła w pamięć, a odbiorca poczuł jej flow - musi coś dawać. Nieść korzyść odbiorcy i sprawiać, że czas spędzony na lekturze, nie był czasem straconym.

Najlepsza droga do konkretu, to wiedzotwórczy tekst, który pozwoli Twojemu odbiorcy wprowadzić wiedzę w życie. Idealnie, jeśli może to zrobić od razu po lekturze Twojego tekstu. Nie zapominaj, że słowa kluczowe, odpowiednie formatowanie i wszystkie inne czynniki, które mają wpływ na pozycjonowanie - nadal są bardzo ważne. 

Czy wiedzotwórcze teksty muszą być sztywne?

Oczywiście, że nie. Ten tekst również jest wiedzotwórczy, ale w żadnym razie nie jest sztywny. Mogłabym go napisać na sztywno, tylko po co? Przecież nawet poszukiwanie wiedzy w Internecie jest formą relaksu. Dlaczego w takim razie miałoby być sztywno? 

Znam takie pojęcia z filozofii, które mogłyby Ci wyrwać tydzień z życia, a i tak nie byłbyś do końca pewny, czy tak właśnie należy je rozumieć. Filozofia to fantastyczna i ciekawa przygoda, na którą poświęciłam 5 lat swojego życia. Jednak jeśli będę opiewać każdy tekst wzniosłymi pojęciami przyprawionymi łaciną, to nikt go nie przeczyta. Znacznie bardziej odpowiada mi praktyczne wykorzystanie filozofii w życiu codziennym, czy w pracy.

Nie zrozum mnie źle. Takie teksty też są wartościowe, ale mogą zostać docenione tylko przez te osoby, które się na danej dziedzinie znają. Jeśli będą emanować specjalistycznym językiem, nie trafią do szerszego grona odbiorców. 

Przepis na nagłówek

Przepis na nagłówek do Twojego bloga przygotowałam w formie grafiki. Możesz ją sobie pobrać i zapisać, aby móc w każdej chwili do niej zajrzeć. Wystarczy kliknąć w obraz i zapisać go.


Zauważ, że jest to lista dość uniwersalna. Podstawisz pod nią zarówno frazę biznes, jak i odetkanie rury. Zobacz sam:
  • Jak zrobić dobry biznes?
  • 5 sposobów na udany biznes
  • Jak odetkać rurę bez środków chemicznych?
  • Jak robić biznes bez wielkich kosztów?
  • 5 sposobów na odetkanie rury
  • Skuteczny sposób na biznes
  • Skuteczny sposób na odetkanie rury

Przykłady można mnożyć...

A to pokazuje, jak bardzo uniwersalne są te nagłówki. Wypróbuj je i sprawdź, jak wpłynie to na ruch na Twoim blogu. A jeśli szukasz copywritera z pasją, zapraszam do współpracy: kontakt@monikapawelec.pl

Trzymaj się zdrowo🍀
Cześć!

Wybrane dla Ciebie